Kako bi Vaš boravak u našem wellness centru bio što ugodniji, molimo Vas da obratite pažnju na sljedeće upute:

 

REZERVACIJE

Korištenje usluga wellness centra  ili najma najma naših apartmana možemo Vam garantirati jedino uz prethodnu rezervaciju.

Kako bismo Vam osigurali što povoljniji termin za korištenje wellnessa, preporučujemo da željeni tretman rezervirate najmanje dan ranije.

Rezervacija termina je moguća na telefon +385 91 4573 125 ili putem maila na wellness.apartmani@gmail.com.

 

PRIJE TRETMANA

Kako bismo Vas pravilno pripremili za tretman molimo da na rezervirane tretmane dolazite na vrijeme ili 15 min. prije zakazanog termina.

Nošenje nakita, ručnih satova i ostalih dragocjenosti tijekom tretmana nije preporučljivo. Vaše stvari možete ostaviti u garderobnom ormariću ili na recepciji wellness centra. Molimo Vas da mobilne telefone prilikom dolaska isključite kako se njihovom uporabom ne bi narušila opuštajuća atmosfera centra. Molimo Vas da se tijekom boravka u wellness centru suzdržite od pušenja.

 

OTKAZIVANJE TRETMANA

Ukoliko želite otkazati zakazani tretman ili promjeniti termin molimo da to učinite najmanje 24 sata prije zakazanog termina. U slučaju da termin ne otkažete ili ga pravovremeno ne otkažete zadržavamo pravo evidentiranja termina kao iskorištenog.

 

PLAĆANJE i CIJENE

Molimo Vas da usluge platite na recepciji wellness centra.

Plaćanje možete izvršiti gotovinom i karticama (Visa, Diners, Mastercard, Maestro).

Cijene naših usluga iskazane su u eurima.

 

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine br. 41/14.) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi u našim poslovnim prostorijama pri čemu ćemo Vam bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora.

Prigovor također možete poslati putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte na adresu: GAJ-ZAGREB d.o.o., HR-10000 ZAGREB, Draškovićeva 47/1 ili na e-mail adresu: wellness.apartmani@gmail.com ili na direktor@gaj-zagreb.hr.

Odgovor na Vaš prigovor dobiti ćete u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana zaprimanja prigovora.